söndag 18 juli 2010

prinsessa

Våran lilla prinsessa.

Lillasyster ligger i soffan bredvid mig och sover. Fattar inte hur hon kan sova i oväsendet som Emmy fört hela morgonen. Det här med sovmorgon verkar inte Emmy ha förstått sig på riktigt, fast hon somnat närmare tio om kvällarna så vaknar hon ändå tidigt som tusan. Suck. Igår såg vi film och sedan hoppade jag i säng ganska direkt efter det. Låg vaken ett tag, kollade igenom gamla sms och blev sådär varm och pirrig i kroppen. Ikväll kommer han med stort H hem och jag lovar er att jag inte kommer låta honom gå en meter ifrån mig utan att jag hänger mig fast i armen hans. Tills dess ska jag pussas och kramas på min lilla prinsessa här hemma som gett mig så många skratt i helgen, gofisen min!

1 kommentar:

Leja sa...

vilken härlig bild! :)