tisdag 31 augusti 2010

chock!

Wow, vad händer måste ni tänka nu! ;P

Tredje inlägget idag. Ser fångarna på fortet, känns egentligen supertöntigt och mega trist för det är ju verkligen bara samma skit som tidigare år. Har myst med gumman, vi gjorde fruktsallad och käkade i soffan, sen lyssnade vi på musik i hennes rum och dansade och sjöng. Under tiden fick jag ett fint sms av min älskling så jag smälte. Så fin du är. Har iaf ringt på en lägenhet som ska hyras ut ganska omgående, men hon som äger den svarade inte i telefonen så jag hoppas hon ringer upp eller mailar tillbaka. Har telefonterrat henne några ggr, Ooops! Här vill vi inte bo tills vi hittar ett hus, det är ett som är säkert. Häromdagen så var det någon som kissat utanför min dörr (andra gången) så det var värsta pölen som vi fick hoppa över när vi skulle in i lägenheten, även idag när jag o Emmy skulle ner till tvättstugan var det en pöl alldeles vid dörren dit. Fräscht.

Snart kommer älsklingen hem, ska fixa lite mysigt tills dess. Hoppa i duschen en snabbis också, känner mig lite sunkig efter en dag med städning och tvättning.

Inga kommentarer: