onsdag 10 november 2010

Åhhh! Längtar så fruktansvärt tills vi får nyckeln till huset, det kommer dessutom bli redan helgen innan den 1 december. Kan det bli bättre!!?? Vår lägenhet blir vi av med först den 15 december, men det är rätt skönt för då slipper vi tok stressa med städning och sånt. Idag har jag och gumman haft en mysig eftermiddag, efter vilan så stekte vi plättar och diskade tillsammans. Det var så trevligt så, känns otroligt jobbigt att hon ska åka till pappa redan imorgon. Den här veckan har verkligen gått supersnabbt tyvärr. Tur jag är ledig imorgon också, då ska vi ta oss en tur med pulkan om vädret tillåter. Tänkte gå till mammas grav och sätta ljus. Vet att jag kommer reagera starkt, tycker det är så grymt jobbigt att ens tänka på henne. Mina ögon tåras direkt jag tänker på henne. Lilla mamma.

Sen efter lunch kommer lillasyster hit och hälsar på. Var ett tag sen sist! Vi ska även tvätta kläder och alla sängkläder. Det är ett måste! Ska bli så skönt när vi får egen tvättmaskin så ni anar inte!

Ja just ja, lamellgardinerna jag nämnt (?) de kostar en förmögenhet att sätta in. SHIT! Kanske får se oss om efter andra alternativ....det som hade blivit så fint ju....

Ikväll ska vi se Robinsson på webtv i sängen. Längtar, är inte alls så trött som ja var igår. Tur det, synd om T som får ligga och se allt själv ju.

Inga kommentarer: