fredag 19 november 2010

Fredag

Idag har vi fått sovmorgon! Iofs så hämtade jag över gumman till våran säng kl 6 imorse då hon tyckte det var dags att kliva upp, men hon somnade om. Allihopa klev vi upp och gjorde frukost framför tvn och såg barnprogram samtidigt. Riktig mysmorgon! T somnade om efter ett tag i soffan och E började leka så snällt i sitt rum så jag började diska. Periodvis har hon ju haft svårt att leka själv, det kommer och går det där. Vi fixade oss lite och T for in på jobbet en sväng och gör borta några jobbtimmar idag, jag och E gick på bibblo och lämnade tillbaka lite böcker samt lånade nya. Där var vi i dryga timmen, riktigt skönt. Hon är så otroligt glad och lättsam att ha och göra med nu, till skillnad för någon vecka sedan då allt bara var upp och ner, total kaos för henne. Nu är vi hemma, hon vilar en stund och jag dricker kaffe. T slutar 15 eller 16 idag, då ska vi handla käk till ikväll. Blir nå gott kött med nån sallad och egengjord sås till, jag har tur med en "kock" hemma :) Ikväll är det fredagsmys!

Inga kommentarer: