tisdag 18 januari 2011

Godmorgon. Vilken underbar start på dagen, sovmorgon! Älsklingen klev upp vid åtta och jag trodde inte jag skulle kunna somna om men det gjorde jag utan problem. Idag har han påbörjat sitt nya jobb, hämtat sin regionschef från flyget och ska ha möte hela dagen så vi får se om jag får hem honom till middagstid.

Idag ska jag in på AF och anmäla mig som arbetssökande igen så jag kan få stämpla upp det jag inte jobbar extra nu under de 3 månader som jag inte har något vikariat, känns lite bättre när jag ändå tänker på att jag ju får ett vik igen i april till och med hösten. Sen får vi då se om jag hoppar på någon utbildning eller får mig fast anställning någonstans.

Imorgon jobbar jag igen men sen är det lugnt på jobbfronten tills nästa vecka. Känns på ett sätt skönt då jag vet att jag hinner umgås med min lilla tjej som kommer hem på torsdag, igår hade hon fått diarré på dagis, stackarn :( ska denna vinter också kantas av sjukdomar mest hela tiden eller vad?

Nu ska jag fixa mig lite frulle och sen göra mig i ordning för att fara till AF, blir mest troligt en snabb sväng på stan också. Farligt farligt! Ikväll ska jag och springa igen, var i förrgår och igår tog vi oss en powerwalk tillsammans istället men idag då jäklar!

Inga kommentarer: