torsdag 20 januari 2011

Så, då har vi besökt badhuset. Väldigt uppskattat av tjejen som blev helt vild i vattnet, hon skulle åka den lilla rutschkanan och jag skulle först inte få ta emot henne i vattnet men efter lite diskuterande så gav hon med sig. Hon skulle minsann hoppa från kanten också som de stora tjejerna gjorde. Ja sen skulle jag dra henne i armarna i vattnet och det gjorde inget om håret blev blött sa hon, haha. I duschen efteråt sa hon, Mamma du duschar där och förvisade mig längst bort i duschrummet och JAG duschar här själv, som en stor tjej och så ropade hon när hon ville ha tvål och tvätta sig. Så rolig!

Efteråt passade vi på att handla lite frukt till ikväll då vi ska ha mys kväll. På väg till bussen somnade hon och sover än ute i hallen. Jag gjorde palt och försökte väcka henne men hon vaknade inte så nu äter jag själv så får hon äta sen när hon vaknat, man blir gode trött av att bada!

Inga kommentarer: