tisdag 15 februari 2011

Ja, idag är det inte min dag iaf. Huvudvärk, mensvärk och saknar min lilla skrutt så mycket! Hade sååååå gärna velat ha henne här nu så jag fick vara den som väckte henne med sång, presenter och mysig frukost tillsammans. Alla hennes knasiga kommentarer, ruffsiga hår och busiga ögon. Hade velat uppleva hennes 3 års dag idag för nu är hon ju medveten om den på ett annat sätt. Till helgen ska vi fira gumman. Min pappa och fru, moster sessan, Moster Mia och T´s föräldrar och syster kommer också. Måste bara styra upp lite....

Idag ska jag till Hanna och familjen, mitt gudbarn Walter fyller ju också år idag. Köpte ett lasersvärd som gick sönder igår när jag klev på bussen, typiskt. Så nu måste jag in till stan och köpa något annat, blir typ kalsonger och kanske något annat litet.

Måste få i mig kaffe! Har inte druckit kaffe sen igår morse, säkert därför jag har huvudvärk. Vi har slut och jag har inte hunnit vara på affären. Nej, nu måste jag göra mig iordning så jag tar mig iväg och hinner handla en present.

Inga kommentarer: