måndag 14 februari 2011

Sjuuuuukt trött! Kan erkänna att jag övervägde både en och två ggr på bussen om jag skulle sitta kvar och åka vidare hem eller hoppa av och gå och träna. Jag gjorde det senare, tack och lov. Så skönt att ha hunnit med det idag! Sitter nu med en tekopp och två knäckemackor och tycker lite lite synd om mig som inte får fira den här dagen med mina hjärtan. Saknar lillan så fruktansvärt mycket!

Idag för tre år sedan åkte vi in på BB, badade och fick en sovdos och någon gång mellan 2-3 tiden så satte det igång. Drygt 6 timmar senare föddes underbara lilla tösen Lea Emmy Cecilia. Imorgon får hon firas av pappa, hade så gärna velat väcka henne med presenter på sängen och sjunga för henne. Blir helt blödig och känner tårarna bränna....

Kanske jag kan ringa henne imorgon och säga grattis, är så rädd bara att det ska riva upp känslor hos henne och göra så att hon kommer på att hon saknar mig och blir ledsen....

Nu ska jag krypa ner i sängen och slå på nån film på datorn. Godnatt!

3 kommentarer:

Helena sa...

Grattis till Emmy på Din stora dag, hoppas vi ses snart!

sandra sa...

:) det måste vi göra! Är så svårt att planera in något ju när vi verkar jobba om varandra för det mesta :(

Helena sa...

Slutar tidigt på fredag och är ledig i helgen!

Om ni vill ha besök det vill säga!