lördag 5 februari 2011

Tredje passet på leos och det gick lika bra som förra helgen. Inte lika mycket folk så idag var det rätt okey tempo. T och gumman körde mig dit till 11, och stannade kvar så gumman fick leka lite och äta lunch. Perfekt, hon somnade tydligen i bilen påväg hem och sov en timme. Mätt, utvilad och glad. Hon och T har haft en heldag tillsammans, blir samma imorgon då jag jobbar igen 11-17. Ikväll har T blviit bjuden på bastukväll med nå grabbar så jag ska spendera kvällen framför melodifestivalen då gumman somnat. Vi har avverkat varenda låt på spotify och dansat som galningar i vardagsrummet. Favoriterna är Poker face, Singel ladies med beyonce och mikrofån kåt med september och nån smurflåt som jag tycker mindre bra om. Hon sjunger med i alla låtarna och kan dom riktigt bra! Får se va dom säger på dagis om hon sjunger på Mikrofon kåt låten...haha!

Nu är det kvällsfika och sen godnattsaga, jag ska slänga på mig mjukiskittet och mysa ner mig i soffan. Dock utan godsaker, glömde köpa till i kväll :(

Mitt tränande går kanon, i går for jag ju och körde medans moster var med E på stan. Sprang 20 min först i en hastighet på 7.5 km/h men kände att jag kunde springa längre så jag ökade på till 10 km/h i drygt 15 min till. Helt galet att jag orkade! Sen på det satte jag mig i cykeln och cyklade lite uppförs i 10 min, det var fullt på styrkemaskinerna så jag orkade inte vänta.

Inga kommentarer: