torsdag 3 mars 2011

Godmorgon. Inatt har vi ( läs jag och E, inget väcker T...) sovit mindre bra, det har blåst och stormat så det knakat och haft sig i huset. Tror det var därför E vaknade flera ggr plus att hon hade hosta som verkade störa henne. Stackars. Från tre och fram till fem så har hon vaknat till och frånb, trodde att det var kört vid kvart över fem, att jag skulle vara tvungen att stiga upp men då fick jag henne att somna om. I sin egen säng! T försov sig då vi alla vaknade sju, men så skönt det var att få sova lite till! Han ska sova borta inatt då han jobbar uppe i Tornedalen och nästa vecka blir också mycket borta då han ska jobba uppåt och sova borta mån,tis och onsdag och sedan på torsdagen åker han till sthlm på kurs och stannar över natten. Tur det inte är så ofta!

Gumman har varit hos frisören med pappa, hon är sååå söt i sin nya frilla med kort lugg och uppklippt hår. Hon ser äldre ut på något sätt.

Mitt ansikte håller på att spricka av torrhet, testade en ny ansiktstvätt som gjorde att jag fick nån slags allergisk reaktion coh reagerade med att börja fjälla som en fisk. Fy fan så det kliar! Nu blir det disco här hemma med "All the single ladies" och breakdance till det. Sötungen!

Inga kommentarer: