onsdag 16 mars 2011

Idag blev det verkligen sovmorgon för min del. Klev just och precis upp. Blir alltid lite stressad när jag sover så länge, får liksom lite ångest över att jag inte gjort något vettigt av dagen. Just nu känner jag inte för att ta tag i det jag hade planerat att göra. Skulle skruva upp några krokar i sovrummet, spika fast alla kablar med kabel klamrar och skruva upp spegeln i sovrummet.

Vid tre ska jag in och träffa Elin på stan, blir nog att ta en kopp kaffe och surra lite till. Middagen igår gick snabbt som vanligt, men alltid lika trevligt! Hon är så klok den där tjejen!

Ikväll ska vi hämta gumman. Mysigt! Till helgen har vi massa inplanerat och jag har även planerat att inte jobba något fram tills mitt vik börjar den 1:a april då jag ändå bara förlorar på det när jag inte vet hur mycket jag får jobba extra. Sjukt! På fredag ska vi och bada jag och gumman, imorgon tar vi nog en promenad ner till miljögården och tittar på fåren och myser med lite fika i solen om det är fint väder. På lördag ska vi ut och grilla och pimpla med T´s föräldrar, sen kommer hans syster hit och hjälper oss förbereda smörgåstårtan inför söndagen då T fyller 30.

Nu ska jag koka kaffe, fixa frukost och läsa dagstidningen ute i solen på altanen. Mysigt!

Inga kommentarer: