onsdag 16 mars 2011

Nu har jag skruvat upp lite krokar i sovrummet så vi slipper ha kläderna liggande på golvet. Vi skulle verkligen behöva sänglampor också. Har ju två som jag hade i lägenheten men de känns inge fina och känns onödigt att skruva upp dom och förstöra tapeten, men det stör mig fruktansvärt och jag vet att vi inte kommer prioritera nya sänglampor i första taget. I lands problem!

Ska sätta igång att skrubba toaletterna och städa i köket. Ikväll kommer gumman hem och jag vill ha sånt gjort innan hon kommer så jag slipper tänka på städning under tiden hon är här.

Måste bara kolla lite på nätet först efter mössor. Så sugen på en sån där namnmössa från www.busmonster.se men det fanns ju tusen olika motiv och modeller så för mig med extrem beslutsångest gick det inge bra att välja....

Inga kommentarer: