tisdag 12 april 2011

Godmorgon. Inatt har jag sovit oroligt, började med att ligga på "våran" sida av sängen självklart med T´s kudde att ligga och snusa på. Vaknade efter nån timme att jag låg tvärs över sängen med täcket på golvet, la mig tillrätta på samma ställe men vaknade igen efter nån timme på andra sidan sängen utan kudde. Har med andra ord sovit rätt oroligt inatt, måste bero på att jag saknat min älskling bakom mig. Vi ligger i sked hela nätterna och det är alldeles underbart!

Idag ska jag till läkaren och kolla vad det är för skit med mitt öra, det har slagit lock och varar i en veckas tid. Kliar gör det också, så fruktansvärt! Misstänker eksem i hörselgången....Hoppas de får bort locket på något vis, fruktansvärt irriterande att inte höra alls på det örat! Sen blir det att åka till jobbet och jobba stängningen, hatar stängning! Är ju inte hemma förrän efter åtta och idag måste jag åka och handla direkt efter jobbet för imorgon efter jag stängt så måste jag hem direkt då M kommer med gumman. Längtar fruktansvärt efter henne, stortjejen min!

Lycka! Vi har kunnat lösa det så att jag inte har henne när jag jobbar helgerna och det känns så skönt, då får jag lite mer tid med gumman och T tillsammans. Efter aprilschemat så byter vi veckor alltså!

Inga kommentarer: