torsdag 28 april 2011

Jadda jadda

Jaha, vad har jag pysslat med då. Sett lite bröllopsprogram, kollar BB live nu och sitter med ansiktsmask. Fan min hy lever sitt eget liv alltså, blir galen. Vad fan är det för problem alltså? 25 bast och ser ut som en finnig tonåring. Sommar och sol kom NU! Under fyra månader om året så är min hy relativt klanderfri (i mina ögon sett) och det är tack vara solen och värmen. Så fort jag åker utomlands så blir min hy outstanding, typ. Så vill jag ha det jämt! Jaja, ilandsproblem?

Ikväll blir det lyxfällan, skratta lite gott åt fånen som ställer till det för sig. Tycker det är värst när folk som faktiskt är vuxna, har barn och jobb som sätter sig i den sitsen. Förstår liksom inte prioriteringen hos dom. Ikväll är det nån känd bloggerska som levt lite för lyxigt för sin plånbok, rätt åt dig att du sitter i skiten. Fattar inte varför de ska hjälpa dom ens...

Älsklingen äter tre rätters just nu på ett slott som de bor på i huvudstaden. Jag har ätit chips och lite vindruvor till middag.

Inga kommentarer: