onsdag 13 april 2011

Lillan hemma, äntligen!

Fått hem skrutt ungen ikväll, övertrött och tokspeedad. Lät henne hållas ett tag och fick busa lite innan vi gjorde henne i ordning för sängen. När jag läst saga så la jag mig bredvid henne och tänkte få mysa lite, stryka på ryggen och så men efter en stund så sa hon "mamma, jag vill vila själv" Haha jaha, ja vad ska man göra. Bara att lyda! Så nu sitter jag här framför efterlyst med en lite godisskål och är egentligen inte speciellt sugen men äter ändå....

Idag på bussen hem satt det ett par som såg så nykära ut, han strök henne på huvudet, pillade i håret och pussade på henne massor. Jag längtar efter min älskling super mycket! Vi har redan hunnit med att prata i telefon fyra gånger idag, och en gång till blir det innan läggdags. Imorgon kommer han hem, verkar bli tidigare än planerat då han gjort bort mycket idag så han kan åka tidigare imorgon. Härligt!! Kommer sitta fastklistrad på honom imorgon kväll!

Imorgon ska jag och gumman till stan, gå på bibblo och låna nya böcker och sen möta upp moster Sessan och ta en fika. Måste till banken också och fixa med mammas konto där nu när jag fått alla papper jag behöver, hoppas jag. Suck...

Inga kommentarer: