onsdag 4 maj 2011

Blir så arg! Känner mig alltid så liten och okunnig när man hamnar att prata med nån sur jävla gubbe som egentligen borde pensionerat sig för länge sedan. Men jag har det svart på vitt i mina papper vad som finns och inte finns, det är dom som klantat sig! Nu måste jag bara orka strida för vår sak, vi ska banne mig inte betala några 11 tusen för något som kommunen är skyldiga att betala i ett sånt här läge.

Nog om det. Inatt har jag sovit som en stock, somnade ungefär i mitten av BB och inte vaknat en enda gång. Tvn stod på med hög volym när klockan ringde. Det första jag gjorde var att ringa min älskling, underbart att få höra hans röst.

Idag kommer lillasyster hit efter jag slutat jobbet vid åtta. Då ska vi sätta oss och göra lite skoluppgifter som hon behövde hjälp med. Självklart ställer man upp med sin superhjärna! Hon får sova över också så det blir nog mest troligt en sen kväll! :) Nu väntar jag på att gubben ska ringa och då ska han minsann få på näsan!

Inga kommentarer: