måndag 16 maj 2011

Gnäll

Här har det stått stilla. Känns som att jag mest jobbar. I helgen blev det middagsbjudning och invigning av matsalen, syster Mia och sambo var gästerna. Spelade spel (femkamp) och vi tjejer slog killarna! Mia etta och jag tvåa. Grymt! Söndagen tog jag faktiskt ledigt och vi laddade batterierna. Underbart! Idag skulle jag varit ledig men hoppade in extra så nu blir det fem tunga dagar innan jag får ledigt igen. Det är fullt ös på jobbet, min kropp tar stryk. Alltid ont någonstans, axlar och rygg som värst. Just nu känner jag mig mest orkeslös, tror pollenallergin gör sitt också.

I morse åkte älsklingen till sthlm på utbildning, tre dagar borta och det känns så tomt utan honom hemma. Min mens kom idag också så jag är extra blödig och gnällig.

Jag skonar er och avslutar detta inlägg.

Inga kommentarer: