onsdag 25 maj 2011

Idag har jag shoppat lite till. Goosh va mycket fint det finns! Blev ett par svarta Converse liknande no name skor och en kort jeansjacka. Nice! Kollade först på ett par riktiga Converse men dom är verkligen inte sköna på mina fötter så jag slog till på de andra och fick då även en jacka för samma pris som ETT par skor. Bra deal va!? ;)

Blev även lite annat smått, trosor, hårsnoddar, ögonbrynspenna (min favorit bryn skugga från HM finns inte mer...?) och nu väntar jag på min I.D foundation som ja vann på tradera. En full stor burk för 260 kr, bra va!

Älsklingen och hans far grävde runt husgrunden i eftermiddags och la grus längs den, precis som Ernst kirchsteiger. Undertiden har gumman hoppat studsmatta för fulla muggar. Gissar att hon kommer bo på den i sommar! Imorgon är det överlämning och jag gör mig redo för sju dagars jobb i rad. Tungt! Just ja, jag har nu tagit tag i lämpeln till körkortet så nu när vi får den godkänd är det bara att sätta igång! Längtar!

Inga kommentarer: