måndag 9 maj 2011

Jobb hela dagen lång, tur jag har fina tjejer att jobba med som förgyller dagarna!
Älsklingen hämtade mig kl 16 och vi hämtade hem gumman från dagis. Hon blir alltid å oerhört glad när vi kommer, hela hon skiner som en sol och idag var hon på strålande humör HELA långa eftermiddagen. Vi käkade middag och begav oss sedan på en promenad till miljögården där vi kikade på fåren som lammat nyligt, mysigt! Såklart glömde jag kameran hemma men ska fota lite när vi går dit på onsdag eller torsdag då vi är lediga. När vi kom hem så fick vi besök av T´s mamma och pappa, vi drack kaffe, blåste såpbubblor och spelade fotboll på gården. Kan inte bli en bättre eftermiddag!

Nu är det hockey på tvn, snart ska vi slå över på Big brother som de nördar vi är....

Har lyckats övertala T om att det faktiskt ÄR pollenallergi jag lider av då jag endast känner av de när jag varit ute och jag blir SUPER trött och kli:ig i ögonen samt täppt i bihålorna.

Imorgon är det min stängning så T hämtar hem gumman kl 16, hinner inte alls träffa henne något imorgon förutom en stund på morgonen. Tur vi har två lediga dagar mitt i veckan att ses på!

2 kommentarer:

Helena sa...

Det är med största säkerhet allegi. Har otroliga allergiska besvär nu. Känner mig förkyld, rinniga/grusiga ögon och otroligt trött. Det är en allergivår/sommar även för dem som inte brukar ha besvär annars. =(

Sansis sa...

Usch, måste då kanske införskaffa lite medicin med andra ord och se om det blir bättre.