tisdag 17 maj 2011

Man ska inte ropa hej, men det gör jag ändå HEJ!

Nyduschad, en kaffe kopp och en ostmacka. Gött!

Idag jobbade jag stängning vilket innebär att jag kom hem strax efter åtta. Idag fick jag reda på till 99 % att jag får fortsätta som anställd efter sommaren. Wihoo! ingen är gladare än jag! Det var nämligen upp en av personalcheferna idag och pratade med min boss och det verkar som att de ger honom fria tyglar att bestämma själv och vi pratade lite idag, men vi ska inte ropa HEJ innan han får det slutgiltiga beskedet. Men som han sa " jag vill att du är kvar hos oss och du kommer till 99% få stanna". DET lever jag på! NU kan vi börja planera livet lite mer!

Imorgon kommer min älskling hem från sin utbildning och snart är det helg! Vi ska på kalas på lördag och under söndagen kanske vi får besök av familjen Grenholm. Mysigt! Nu ska jag måla naglarna, gråter lite över min trasiga pekfingernagel. Det suger att slå av en nagel när man väl lyckats spara ut dom ju!

2 kommentarer:

Me and My Baby Dolls sa...

Kikar in och säger hej :) Hoppas att du får jobba kvar! :) Hur mår du?
Söt doter du har! Kramar/Satu

Sansis sa...

Hej! tack, jo tack jag mår bara bra. saknar mina hjärtan! :) Hur hittade du hit? :) kul med nya läsare!