torsdag 9 juni 2011

Hej hå vad veckan gått fort! Jobbade måndag och tisdag och sen ledig onsdag och torsdag. Kunde inte önska mig bättre vecka, underbart väder och underbara människor runt mig. Blir lycklig bara jag tänker på alla fina dagar! Idag var det överlämning och det var TUNGT att lämna gumman. Vi åkte till M och han väntade ute på trappen med nyinköpt nagellack (rosa såklart!) till gumman. Blev alldeles varm i hjärtat när jag såg det! Dock kom tårarna på både mig och gumman (Mina började rulla när jag såg att gumman började stortjuta när hon vinkade till oss) Tungt som sagt!

Älsklingen och jag åkte in till stan där vi lämnade tillbaka lite filmer, slank in på Carlings där han fyndade tröjjor och sedan åkte vi och köpte sushi och efter det bar det av hemåt där vi avnjöt maten på altanen i värmen, och vi får inte glömma alla satans mygg!

Nu är det relativt städat här hemma igen, under veckan med E städas det inte allt för mycket. Det sköter vi om när hon åker. Det dras ju ändå fram tusen miljoner saker hela dagarna och det finns betydligt roligare saker att göra när hon är hemma! Skönt att min fina sambo tycker detsamma så är det ingen som gnäller över att det är rörigt! Imorgon börjar min jobb helg, sen ledig måndag och jobba fram till fredag. Gah.

Inga kommentarer: