torsdag 30 juni 2011

Update!

Tisdag:

Åkte till storsand med svärfar och gumman där vi lapade sol i flera timmar, eller jag iaf. Gumman och svärfar lekte mest i vattnet! Underbart!

Onsdag:

Hemmadag med lilla hjärtat, hon lekte på gården utan ett minsta gnäll och jag kunde i godan ro steka lite mer OCH göra lite nytta, tvätta kläder! och på eftermiddagen kom moster sessan hit och sällskapade någon timme innan barnvakterna kom hit och satt med gumman medan vi kunde åka på färjan och käka middag med Stefan och Jenny. Ruggigt trevlig kväll som vi gärna hade fortsatt men som vi tyvärr fick avbryta vid midnatt för att barnvakterna var tvungna att åka hem.

Idag:

Åkte med gumman till stranden igen, den här gången själva då T tyvärr jobbat. Trist! Men vi fick kanonplats på stranden och jag kunde ha konstant uppsyn över henne vid vattnet då vi låg så nära strandkanten. E har hoppat, "simmat" och lekt i vattnet som aldrig förr. Helt galen var hon! Även jag tog mig ett dopp idag! Skööönt! Nu är gumman och T och gör något hos hans föräldrar, jag stannade hemma för att få lite tid ensam. Ska hoppa i duschen och sen ska ja möta upp dom och fara och kolla på djuren innan de är läggdags för gumman.

Imorgon är det middagsbjudning hos syster och sambo, moster sessan ville så gärna va barnvakt så vi ska väl fara och hyra någon film så de har att se tillsammans! De kommer nog ha de riktigt mysigt och kul! och på lördag blev jag medbjuden på party med en av T´s vänners tjej. Klurar på om jag ska gå eller inte. ...

Inga kommentarer: