onsdag 6 juli 2011

En smula trött Sandra. Vet inte riktigt vad det är, om det är gräspollen eller någon vitaminbrist. Ska på apoteket och köpa vitaminer iaf och börja äta. Skadar ju inte om det nu inte är det. I måndags började jag jobba igen efter många dagars ledigt och idag var det tänkt att jag skulle vara ledig så jag fick lite sovmorgon, la mig på gräsmattan och en timme senare ringde dom från jobbet och behövde back up så jag fick fara dit och jobba stängning. Men jag måste ta alla extra pass jag kan nu då jag haft obetald semester med gumman och det resulterar i ca 50 % lön som jag får ut nästa månad. Ousch!

I morse åkte älsklingen till fjällen med två andra grabbar och dom kommer inte hem förrän på söndag så fem dagar utan varandra blir det, känns rätt ok då jag ändå ska jobba mestadels och på söndag kommer E hem också så jag har dubbelt att längta till!

Badar på storsand.
Leker med svärfar

Inga kommentarer: