tisdag 26 juli 2011

Just i detta nu sitter T med två vänner och spelar golf på x-boxet. Nördar! De har suttit hela dagen medan jag varit på jobbet. Efter jag slutat så gick jag till Elin och Jonas för att sällskapa lite, de flyttar på lördag. Fällde en tår men vi kommer hinna ses två ggr till innan det riktiga hej då:et blir av. Då lär de bli många fler tårar....

Grabbarna var hungriga och beställde mat från Max så Elin var så snäll och körde mig dit innan vi åkte hem för att hämta upp maten. Trots att jag inte alls var hungrig så smällde jag i mig en stripsmeny med smältost. Huh! Nu ska jag lägga mig och se något på datorn innan jag somnar, upp tidigt imorgon för jobb. Mer spännande än så händer inte för tillfället. Längtar enormt efter min gumma, tittar på kort i mobilen varje dag och blir lycklig när jag ser henne. Skruttungen min.

Godnatt.

Inga kommentarer: