onsdag 27 juli 2011

Måla måla

T och två av hans barndomsvänner har idag först varit och golfat på banan i rutvik medan jag var på jobbet och sedan när de kom hem vid sju tiden så satte dom igång att spela ytterligare lite golf, den här gången på xboxet. Jag testade lite jag med, inte helt usel var jag men bestämde mig för att istället göra lite nytta så jag satte igång med att måla de där listerna till sovrummet som legat och samlat damm i garaget sedan två månader tillbaka ungefär. Men nu är dom vita och fina, till helgen kanske dom kommer upp igen. Blir nog fint till det mörka valnötsgolvet! Tänkte även sätta igång att måla över den silverfärgade spegeln jag sprutmålade här för ett tag sen, som inte blev så bra. Men de får bli ett projekt för kommande kvällar som jag och E spenderar hemma medan T roar sig med vännerna från förr som är på besök i Luleå.

Imorgon jobbar jag stängning och efter det ska vi hämta gumman! Varit utan henne alldeles för länge nu. Elva dagar rättare sagt. Usch!

Nu ska jag försöka sova lite. Godnatt!

Inga kommentarer: