torsdag 7 juli 2011

skärgården

Sovit sjukt dåligt inatt, drömde mardrömmar när jag väl hade ro att somna. Hoppades nästan att de inte skulle ringas från jobbet tidigt och be mig komma in extra för jag hade varit en zombie då. Vaknade upp till molnig himmel men eftersom vi bor så långt mot skärgården så brukar det alltid spricka upp här ute tids nog fast det är supermolnigt i stan och det ser ut att göra det strax också, great! då får jag ta igen mina soltimmar från igår med andra ord! Smidde planer på att dra mig in på stan och inhandla lite vitaminer och någon ram till mina kort jag gjort förstoring på. Blir ett kort på mig och gumman, ett på mig och T och ett på T bara. Men det kanske blir först senare jag åker in och gör det då.

Nä, nu blir det att dra ut filten på gräsmattan och ta med mig en tidning och läsa lite i solen.

Inga kommentarer: