måndag 8 augusti 2011

Blev kalas för oss i lördags trots allt! MEN usch, man får ju ont i magen när man ser alla onyktra ungdomar som knappt kan ta hand om sig själva och vuxna runt omkring. Vuxna män som står och flåsar och suktar efter den där unga lilla tjejen med kort kort och en minimal top som knappt döljer brösten. USCH! Vi tågade rakt igenom området till färjan där vi höll oss hela natten. MYCKET folk blev det sista timmen, gick knappt att stå på dansgolvet men vi hade kul och jag var i princip nykter då jag ju skulle och jobba morgonen därpå.

Igår gjorde vi så lite som möjligt efter jobbet. Slängde mig i soffan och somnade i älsklingens famn ett tag, sedan beställde vi hem pizza och slog på en film.

Idag är jag ledig, känns som en evighet sedan jag var ledig själv. Tanken var att gå på stan och inhandla lite underkläder, behövs verkligen förnyas i lådan! Men det regnar massor och jag känner mest för att slappa hemma tills älsklingen slutar. Då ska vi åka och kolla in en lampa till matsalen och lite annat. Tanken var att vi skulle måla i vardagsrummet idag bakom elementet. Får se om vi ids! Vi har iaf bestämt att vi ska in på banken och kolla lånemöjligheter, ska låna upp lite på huset så vi kan fixa köket och lite annat, plus att jag får ut lite pengar till mitt körkort också så jag kan ta det snart! Innan jul har jag ju sagt men kanske blir innan våren är här istället!

Inga kommentarer: