fredag 5 augusti 2011

Fredagsmys i min ensamhet. Har inte ens öppnat chipspåsen, bara colan. Vet inte ens om jag orkar äta nå ikväll...

Älsk är och spelar tv spel med några grabbar. Vuxengrejer män emellan sådär. Jag har jobbat och har fått nå skit i axeln/nacken. Igen. Imorse trodde jag seriöst att jag skulle bli säng liggande resten av dagen men de blev lite bättre med lite Voltaren piller, i alla fall så jag tog mig till jobbet och gjorde mina timmar!

Imorgon är det födelsedagskalas hos T´s vän som blir 31. Haha. Eftersom det i skrivande stund pågår en stadsfestival så är tanken att alla ska vidare dit imorgon efter kalasandet hemma hos dom men jag är verkligen inte sugen på att åka dit. Främst för att det bara är en massa fylla och jag själv hade i så fall tänkt vara nykter eftersom jag jobbar hela helgen. Men vi får se, kanske känner något annat imorgon!

Inga kommentarer: