måndag 15 augusti 2011

Sjukt dålig uppdatering här. Jag vet. Men vi har ju så mycket annat för oss hela tiden. Helgen spenderades med fredagsmys hemma med mina hjärtan, hyrde film till kvällen och handlade lite grejer inför lördagens kräftskiva. Fick mig ett par byxor och en skjorta av älsklingen så jag kunde ha på mig något fint kvällen till ära. Lördagen spenderades på loppisen på Hertsödagen, sålde iväg lite grejer för dryga 700 kronor. Inte illa för lite skräp! :) Efter det fick gumman vara hos T´s föräldrar där hon skulle sova över. Allt gick kanon, inga problem alls!

Idag är det en ny vecka, jag är mest ledig. Skönt! Har ont i bihålorna och vaknade av huvudvärk i natt, kunde bara ligga rak på rygg med huvudet högt för annars fick jag sådant tryck i huvudet. jag och gumman ska åka in på stan en stund. Måste köpa ansiktskräm, nu är hösten kommen och min hy blir torr som fnöske. Kanske fyndar något annat kul till mig själv också för mina loppis pengar! :) Ett par höst skor eller någon fin kofta!


Inga kommentarer: