torsdag 29 september 2011

Åh så skönt att vara ledig! Jobbar dagpass imorgon, känner mig inte allt för peppad inför det men det är bara att bita ihop. Har fortfarande inte tagit mig ur min "down" period, vet fan inte vad som krävs. Min trötthet är det iaf tack och lov betydligt bättre med tack vare rosenroten. Men det andra då...suck...

Igår hade vi kalasfirande hemma. Fick en parfym av älskling, ett set med bodyspray, lotion och duschcreme från Victoria Secrets serien, pengar och presentkort. Inte helt fel med andra ord! Tack! Måste hitta ett par vinterskor, rejäla såndana också. Har kollat på ett par Sorel skor på nätet, måste bara testa dom i butik.

Känns bra att vi har inhandlat vinterkläderna nästan klart till gumman. Overall och skor, nu är det bara en rejäl mössa och ett par riktigt bra handskar. Tips? Jag får dras med min dunjacka som har något år på nacken men som fortfarande ser bra ut. Trist dock men känns onödigt att köpa ny...

Jaha, idag då. Vad ska dagen bjuda på? Gumman ser barnprogram, jag ska skutta in i duschen och sen kanske vi åker in på stan. Men bara kanske...

Inga kommentarer: