torsdag 8 september 2011

Efter två ipren och lite frukost så känner jag mig lite piggare men jag ligger fortfarande i sängen med datorn bredvid mig. Har sovit lite till men nu ligger jag och kollar in olika inredningsbloggar. Blir så sjukt inspirerad av vissa stilar, har egentligen aldrig riktigt haft en stil. Har tyckt om att blanda men en stil jag aldrig riktigt fastnat för är shabby chic stilen. För plåttrigt , sött och stökigt för min smak. Fattar inte hur man städar i ett sånt hem med små prylar överallt?

Tycker det är coolt när man kan ha en ren bas med vitt, svart och färgsätta med coola färger och blanda nytt och gammalt på ett snyggt sätt som inte skär sig helt.

Projekt till trappan vi håller på med nu är att måla den vit, måla väggar och furu taket vitt, sätta en fondtapet eller göra en stor tavelvägg och få upp en häftig lampa i det höga trapphuset. Men det tar tid...

Köket och gäst toan på nedervåningen är det roligaste projektet som kommer. Har massvis av planer!

Har btw nu reggat oss för handledarkursen för körkort, startar den 29:e oktober. NO RETURN!

Inga kommentarer: