onsdag 28 september 2011

Huga va svårt jag har för att gå och lägga mig när älsklingen inte är hemma. Den stora alltså. Vill bara ha honom nära mig när jag ska sova. Men en natt till är det ju bara sen får jag hem honom!

Ätit upp godisskålen som stått framme sen söndagens bakis kväll. Usch, fick ont i magen efteråt. Har inte gjort något speciellt alls ikväll. Surfat runt och kollat in bloggar, facebookat och sånt där oviktigt. Klurar på morgondagen. Funderar om vi ska dra oss på stan och köpa en sån där concealer "cover all mix" från make up store som alla har och hyllar. Haft en när jag var yngre men kommer inte håg om den var sådär grym som alla säger...? Ska även ringa och kolla på ett bageri om de har en smörgåstårta jag kan köpa till morgondagens gäster som kommer och firar mig, annars blir det att baka något. Har dock lovat E att vi ska baka iaf, blir något enkelt. Hon sa att hon ville baka sockerbullar, men ja vet inte riktigt vad hon menar. Sockerkaka kanske...

Nu ska jag tvätta fejjan och slänga mig under täcket och slå på något att se på datorn. Tacka vet jag webtv!

Inga kommentarer: