måndag 26 september 2011

I helgen blev det party, ett ganska så lugnt firande faktiskt. Var ju bjudna på 30 årsfest hos en kompis till T, jag var supersugen på utgång men inte de andra så vi tog en taxi hem vid två tiden med lovord om en annan festkväll med utgång! Hoppas det sker snart, så sugen på att dansa loss!

Söndagen spenderade vi sängen till långt efter tolv. Behöver jag säga att det var en skön dag!? Senare åkte vi och handlade lite gotta och myste ner oss i soffan och såg en film och somnade rätt tidigt.

Idag är det min dag. Hela 26 år gammal har jag hunnit bli! Älsklingen hade planerat in en massage till mig igår men massören ställde in i sista sekund så jag ska få en ny tid. Idag åkte han till kiruna för jobb i tre dagar. Trist! Men vi ska fira mig på onsdag istället då familjen kommer och fikar. Mysigt. Får dessutom hem min lilla skrutt imorgon kväll. Saknat henne massor! Men nu får vi många lediga dagar ihop. Underbart! Funderar på att åka på badhuset någon dag också, får se hur det blir. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och äta en macka, blev ingen middag gjord idag. Trist att laga åt sig själv bara.

2 kommentarer: