tisdag 13 september 2011

Idag har jag jobbat extra pass igen. Blir två lediga dagar på 14 dagar med andra ord. Men har man restskatt att betala så har man PLUS att jag nu ju skrivit in mig på handledarkursen för körkortet så där ryker det ju några (måånga) tusenlappar. Puh. Får huvudvärk av bara tanken. Men det känns fruktansvärt bra att jag kommer ta kortet snart! Mitt liv kan börja, typ så känns det. Jag lovar att bli bättre på att hälsa på er mina vänner när jag har kortet i handen, just nu känns det bara tjorvigt mest hela tiden.

Ikväll har vi målat ett varv på trapp(jäveln) är så less nu, färgen fäster ju fan inte ordentligt om man inte slipar riktigt ordentligt. "Rugga upp" my ass säger jag bara....

Det här var sista trappen jag gjort om! Har ni mitt ord på! På fredag börjar vi lägga valnötsgolvet, älsklingen får kämpa på med det medan jag jobbar på dagarna. Nu har vi bestämt allt klart med köksdetaljerna tror vi. KUL! Ja jag vet, ja tjatar om renoveringen men det är liksom de vi gör, fixar och har oss mest hela tiden. Tur bara att vi gör det tillsammans, allt blir mycket roligare och enklare. Helst när man är sams också! :)

Gumman är som vanligt snäll och mysig. Vill ju helst av allt inte lämna ifrån oss henne. Gör ont i hjärtat, fastän man vet att hon längtar efter och har det underbart med sin pappa också. Vore bara så skönt att alltid få ha henne hemma!

Inga kommentarer: