torsdag 1 september 2011

Idag ska jag till fina Hanna som fyllde år igår! Ska bli mysigt!

Tanken med dagen är att ta det lugnt med gumman, mysa tillsammans extra mycket våran sista dag ihop. Hon ska få gå och bada strax. Lilla fisken, hon dyker i vattnet och snurrar runt och har sig som om hon aldrig gjort annat! Sen ska jag skruva ner trappräckena så vi kan börja slipa imorgon, får se om gumman vill hjälpa till. Har även lovat henne att vi ska ta en cykeltur, jag på min cykel och hon på sin egen. Hon utvecklas verkligen i rasande fart! Hon ritar gubbar med kropp, hår och alla detaljer till och med knappar på kläderna, monster (så man faktiskt ser att de ska vara ett monster). Nu på morgonen har vi pysslat, igen. Klippt i tidningar och klistrat på papper. Det tycker hon är kul! Vi höll på säkert en timme! Jag kunde under tiden läsa tidningen och äta min frukost. Skönt med stora barn! :)

Nu ska ja klä mig så vi kan börja med trappen. Känner att det kryper i renoveringsfingrarna! Vi ser på arga snickaren varje kväll på datorn och blir så sugna på att fixa och är glada över vårt perfekta samarbete jämfört med andras! :)

Inga kommentarer: