måndag 17 oktober 2011

Huvudvärk

Jobbat idag med. Mycket varor, för mycket och det kommer bara fortsätta ösa in grejer ett bra tag framöver som vi överhuvudtaget inte får plats med i butiken. Hade jag varit chef hade jag sprättat mina inköpare på fingrarna och det rejält men nu är ju inte jag chef....

Idag ringde dom från Happy Homes om våra golv som kommit så imorgon hämtar vi hem mattorna och kanske kanske kanske att de blir lagda i helgen redan. Men vi får se, kommer ju ha huset fullt i helgen så vi har kanske inte tid för det riktigt. Blir så fruktansvärt otålig bara....!!

Älsklingen hämtade mig från jobbet, vi for och handlade goda olivbröd som vi sedan gjorde varma mackor av till kvällsfika/middag. Riktigt gott! Ikväll är det godnatt tidigt för oss då min dag har bestått av huvudvärk och magont. Usch. Längtar ihjäl mig till torsdag efter Emmy! Har inhandlat smågrejjer som jag ska slå in och göra adventskalender paket av. Måste bara klura på hur jag ska utforma denna kalender...

Inga kommentarer: