lördag 1 oktober 2011

Idag är det lördag och dagen bjuder på solsken! Jag ska strax bege mig ut på promenad med gumman i vagnen, kilar nog förbi affären och inhandlar lite ingredienser till pannkakorna jag tänkte ställa mig och steka lagom tills älsklingen kommer hem från sin morgonfisketur. Gumman leker här bredvid mig i vardagsrummet, hon har dragit ut ungefär alla leksaker hon hade i sin koja under trappen. Igår hade vi en minst sagt stillsam fredag. Gumman badade och vi satte golvlisterna, sedan var det idol och lagom till det så sov gumman. Sedan tog vi oss ett varmt bad och myste ner oss i sängen med något matprogram på datorn som jag somnade till, skönt och minst sagt väl behövda sovtimmar.

Imorgon ska jag på stan och hänga med Hanna igen. Skönt att ta sig iväg och göra något annat! Ska kolla på vinterskor och kanske det slinker med något annat kul också. den som lever får se!

Inga kommentarer: