måndag 31 oktober 2011

Lediga måndag!

Vaknade när älsklingen åkte till jobbet, tänkte att jag skulle sova vidare men var så kissnödig så jag gick upp och plötsligt kände jag mig utvilad och pigg så det var lika att fortsätta vara vaken. Satte på kaffet, hämtade tidningen och gjorde smörgåsar och satte mig i soffan framför godmorgon tv på fyran. Så underbart att bara vara på morgonen. Fortsatte slappar stilen fram tills för en stund sedan då jag i ett svagt ögonblick lovat älsklingen att ha hemmet städat och fint tills han kommer hem idag så det var bara att sätta igång att dammsuga, skura, dammtorka och plocka. Fint blev det, tände doftljus också så det ska dofta gott! Nu ska jag bara dricka min sista kopp kaffe och bege mig mot staden för att göra ett frisörbesök. Blir nog att bara toppa och tunna ut, vill som behålla längden på håret trots allt! Sen ska jag kika runt på lite inrednings saker som vanligt!

Inga kommentarer: