lördag 29 oktober 2011

Nu är jag ett steg närmare att känna mig helt och fullt vuxen. Handledarutbildningen för körkortet ägde rum idag och vi har suttit och lyssnat på en duktig trafikskole lärare i 4 timmar OCH gjort en snabbkoll på synen och fick domen att jag måste gå och fixa glasögon pronto för att använd vid bilkörning. Jaha ja, bara att boka tid då och kolla ut ett par snygga brillor!

Nu är det hockey derby. Luleå- Skellefteå och jag tror hela Luleå sitter på nålar. Även jag här hemma i min ensamhet, älsklingen är nämligen hos en kompis och kollar och dricker diverse alkoholhaltiga drycker och ska avsluta kvällen med bastu och möjligtvis utgång.

Har något roligt att se fram emot till veckan! Lyckan vore total om allt går i lås. mer om det senare om det blir som jag vill :)

Inga kommentarer: