onsdag 19 oktober 2011

planera

Imorgon kommer syster Lisa hit och vi längtar så! Är alldeles pirrig i kroppen! Ska möta upp henne i stan och fixa lite grejjer till våran älskade lillasyster som fyllt 18. Sen hämtar vi gumman från dagis och det ska bli så spännande att se hennes reaktion när moster Lisa är med och hämtar. Vi har pratat massor om moster och bebisen i magen, hon har varit förväntansfull men jag tror hon säkert kommer vara lite små blyg till en början. Det kommer bli många mysiga dagar ihop. Dock jobbar jag fredagen men som tur är så är det ett dagpass. Nu ska jag och älsklingen planera lite middagar och saker som skall inhandlas. Sen är det godnatt, trots att jag sovit länge (försov mig till jobbet idag!) och sen tog jag en 4o mins vila på lunchen och är ändå riktigt trött....

Inga kommentarer: