tisdag 22 november 2011

Jaaa! I brevlådan fann jag mitt efterlängtade körkortsbevis så nu får jag börja övningsköra med T.
Nu känner jag att det är nära, fast ändå så långt bort. Det är ju den där tiden man ska ta sig att fara och köra också. Måste köra mycket på hemmaplan så jag slipper punga ut för mycket på körskolan i onödan!

Imorgon är det onsdag, betyder att jag är ledig och har lite saker inplanerade, off course. Blir en sväng på stan och strosa lite och kolla ut jul saker till hemmet och julklappar. Sen en fika tillsammans med E´s far. Intressant... och sen på synkollen för att få domen. Måste dock kolla ut nya bågar känner jag, blir alldeles för dyrt med de jag fastnade för. Fast dom var jäkligt snygga dock...

Nu ska jag stryka mina vita gardiner som skall upp i sovrummet och sedan ska jag hälla upp en kopp kaffe och avnjuta samtidigt som jag ska läsa igenom alla mina bloggar som har uppdaterats under dagen. Massvis av läsning! Wie!

Inga kommentarer: