lördag 26 november 2011

lördag

Sista helgpasset på dollar imorgon! Sen är det bara två dagar till för gott, underbart! Känns verkligen som att de är en ny väg som leder mig framåt. Deep talk! Nej men verkligen, det här är början på något nytt!

Idag har jag och älsklingen ätit go middag, druckit vin till maten och E har haft dans uppvisning för oss. Vilken känsla hon har i kroppen alltså, verkligen! Jag överdriver inte, hennes rörelser ända ut till fingerspetsen är så graciösa. Borde verkligen få börja med dans.

Imorgon är det skyltsöndag och som alltid så missar jag den. Tusan också. Nästa år ska vi banne mig gå hela familjen! Nu blir det däremot mys i soffan med älsklingen, gumman somnade sött efter lite stryk på magen och jag kunde smyga mig ner. Nu hostar hon dock för fullt, attans hosta som ska störa nattsömnen...

Inga kommentarer: