måndag 12 december 2011

Ojoj

Nu börjar jag känna mig som människa igen. Det var inte bara jag som var risig på söndag kan jag lova! När vi kom hem efter den underbara tillställningen med god mat, grymt kul folk och härlig stämning så slocknade jag i soffan i nästan tre timmar med huvudet i älsklingens famn. Idag var det back to reality, men lika glad för det! Fick en rolig överraskning på jobbet, M och lill gumman kom och hälsade på mig för att kika på tapeter till hennes rum hos honom. Efter det så flöt dagen på snabbt, fick ny energi på något sätt! Längtar som en tok till fredag då jag slutar jobbet och får komma hem till min prinsessa och mysa hela helgen! Lovade henne att vi ska pynta granen på lördag också. Blir en riktig hemma helg med familjen!

Imorgon är det luciafirande på förskolan och vi ska dit och kolla såklart. Egentligen hade jag tisdagsmöte på jobbet men fick lov att gå på lucian istället, han tyckte det var viktigare. Snällt av chefen! På torsdag är det julmiddag med jobbet på All star, någon kund som bjuder personalen. Vilken skillnad mot för andra ställen man arbetat på. Man är inte van att bli såhär bortskämd!

Nu ska jag hänga tvätt och sen klura ut lite julklappar. Har fortfarande några kvar att inhandla ju!

Inga kommentarer: