söndag 5 februari 2012

helgen

Vilken underbar helg vi haft. Den är ju iofs inte slut än men såhär långt har den överträffat mina förväntningar. I fredags efter jobbet möttes jag av den här synen, underbar i mina ögon. Älskar att se honom laga mat, mest för att jag själv hatar det. Haha!


Efterätt och kaffe i soffan till "på spåret" Ja, vi har blivit gamla helt enkelt. Men riktigt mysigt var det.


Igår tog vi sovmorgon till 11, gjorde frukost och satt i soffan och åt. Sen bar det iväg för mig till stan och min ansiktsbehandling påbörjades. Testar den relativt nya metoden NBE 500. (Läs mer här: http://www.cosmetiqann.se/nbe500)

Ska dit igen om en vecka och fortsätta min kur på 5 ggr som sedan bara behöver följas upp med någon gång per år. Spännande att se om det blir någon förbättring på min bångstyriga hy som beter sig som en tonårings...

Nä ja sen kom hem slängde jag mig återigen i soffan och slog på Greys medan älsklingen såg på fotboll/hockey/golf och lite andra sporter ( har en riktig sportnörd här hemma...) sen blev det dax för att slänga mig i duschen, fixa håret och sminket för vi skulle på middag på all star med syster och sambo. Blev en sen kväll, hamnade vid spelmaskinerna och black jack bordet. Men mår prima idag iaf, har städat lite och nu ligger ja i sängen med datorn, godisskålen och en iskall cola. Älsklingen har besök av två vänner, de sitter i köket och diskuterar affärsidéer....

Kom på att jag ju är ledig imorgon, sicken lyx! Hade helt glömt bort det och söndagsångesten började smyga sig på men jag får förlänga den här härliga helgkänslan en dag till!!

Inga kommentarer: