måndag 13 februari 2012

Hemma efter några timmars lek och surr hos Hanna. Skönt med stora barn som kan roa sig medan vi vuxna gärna är tråkiga och bara pratar och dricker kaffe!

Påväg hem gjorde vi ett stopp på Lagerhause där jag såg en snygg lampa att ha på skrivbordet. Om jag inte haft så mycket att bära så hade jag slagit till direkt! Kanske får bli imorgon när jag ska in på min behandling igen, då kommer ju moster Sessan hit och sitter barnvakt.

Just nu; Emmy sitter och ritar i vardagsrummet (ska fixa en lite hörna åt henne här i datarummet där hon kan ha pysselbord och sånt.) Jag dricker kaffe, läser bloggar och bara tar det allmänt lugnt. Middagen är bortplockad, tvättmaskin är igång och alla "måsten" är bortgjorda. Skönt!

T är i Kiruna och jobbar, han kommer hem imorgon kväll först :( Alltid lika tråkigt att vara ifrån honom. Får ångest när jag tänker på att jag kommer vara ifrån honom en vecka då jag åker till Göteborg på utbildningen.Huua!

Inga kommentarer: