torsdag 9 februari 2012

Tomas är och springer och gumman somnade som en stock innan jag ens hann gå ner för trappan. Sötungen. Hon hade haft jätte jätte roligt sa hon när jag frågade om det var roligt hos Nina. Sen frågade jag lite om ditten och datten, då sa hon till slut "men sluta fråga saker hela tiden mamma, jag ska ju sova"

Sitter på helspänn. Syster nere i Lund är på BB och ska strax föda min systerson. Ååh! Hade ju SÅÅÅ gärna velat vara där och peppa henne. Tror iofs att jag hade sugit i mig lika mycket lustgas som hon och det hela hade slutat med att vi satt och skrattade oss igenom allt och bara svamlade. Ungefär den nivån hamnar vi på tillsammans.

Imorgon blir det jobb och även lördag. Sen är jag ledig tre dagar igen. Behöver det, men jag känner inte att jag kan vara hemma en dag till. Får dåligt samvete gentemot jobbet, känns inte ok att vara borta när man är ny....

1 kommentar:

Helena sa...

Å, jag håller tummar å tår för Lisa! Hälsa ofantligt mycket.

Du behöver inte ha dåligt samvete, var hemma till du är frisk, annars blir du aldrig av med det...