torsdag 9 februari 2012

Ugnspannkakan är inslängd. Vi gav upp lchf idén när vi upptäckte att det inte alls passar oss. Vi måste helt enkelt bara köra på som vanligt med vanliga portioner, vanlig husmanskost med vettiga mellanmål och snask bara på helgen. Svårare än så är det ju inte, det är ju inte som att vi direkt har några stora viktproblem.

Idag har tiden gått ganska snabbt, gumman har lekt på mig mesta dels. Jag har mest legat i soffan och nyst. Ja jag slutade räkna efter tio ggr. Nu på slutet av dagen har vi pysslat lite, jag gjorde om konservburkar och klädde in dom i tapetrester till pennhållare som ska pryda skrivbordet i kommande kontor. Vill även samla på mig lite glasburkar att ha alla E´s pärlor osv i. I helgen blir det av att flytta möbler, kul!

Ska även på min andra omgång av NBE behandlingen på lördag. Har redan märkt skillnad ( Tomas också för den delen!) så det blir spännande att se slutresultatet, verkligen!

Nu är E hos svärmor och leker och äter middag. Hon har längtat hela dagen så nu får hon tillbringa resten av kvällen där och så kommer dom hem med henne tills det är dags för sängen.

Inga kommentarer: