torsdag 8 mars 2012

Missbrukar inredning

De rum där jag har svårast att bestämma mig för hur det ska se ut är sovrummet och "hall gången". Vi har ju nyligt flyttat upp vårt sovrum bredvid E´s och där uppe är det väl egentligen fräscht med "nya" tapeter men inte alls som jag vill ha det. Dock kan jag ju som sagt inte bestämma mig för HUR det ska se ut där uppe, vilken känsla jag vill förmedla etc. Det är lätt att komma på olika stilar åt andra tex kunder på jobbet men när det kommer till mig själv så får jag beslutsångest deluxe! Man vet ju att de kommer nya tapeter titt som tätt och jag bara väntar på att den rätte ska dyka upp....

Hall gången är ett dilemma. Nu sitter det en strukturtapet som tack och lov är vit, och fräsch. MEN jag funderar på om vi kanske ska dra ner den och sätta en fototapet på ena långväggen som blir liksom jäms med gången och köra på enkel vit tapet på de övriga...

Jag missbrukar inredningsbloggar och blir galen på allt fint som finns. Inte bra för en med extrem beslutsångest!

Inga kommentarer: