söndag 1 april 2012

Kört ett träningspass hemma i vardagsrummet med fria vikter. Kände inspiration efter att ha läst träningsbloggar, men något hälsofreak kommer ja nog aldrig kunna bli. Förstå hur mycket tid träningsfolk lägger ner på bara kost och träningsscheman...

MEN jag känner verkligen för att tajta till mig lite. Musklerna finns där under fettet, det vet jag! Måste bara få dom lite mer synliga bara. Sen anser jag att tjej inte ska ha magrutor som en kille eller höftben som synd, jag gillar desto mer när man ser kurvig men fast ut! Mitt mål med andra ord är att behålla fyllig rumpa fast mer putig och lite mer välsvarvade armar fast inte biffiga med extremt synliga muskler....

Måste inhandla en gymboll och ett gummiband. Lite powerwalks och cykling till och från jobb när vädret tillåter kommer nog hålla kroppen i trim.

Inga kommentarer: