lördag 14 april 2012

Lyssnar på gamla låtar och blir nostalgisk.
Gumman och jag har bara myst på massor i soffan i eftermiddag/kväll. T åkte med grabbarna för fotbollskväll och öl kring fyra så vi satte igång en film "lill sjöjungfrun" blev det och kan erkänna att jag slumrade till fler än en gång under tiden, vaknade och kände mig helt febrig och dåsig så jag fick E att förstå att ja var tvungen att ligga och vila och inte alls kunde ha disco med henne som hon ville. Lovade att vi skulle dansa imorgon om ja kände mig piggare, det kommer som i vågor. Nu känner jag mig plötsligt sämre igen så ja ska krypa ner i soffan med några tidningar som T´s mamma skickade med hem. Vore ju inte helt konstigt om ja blir sjuk då T är superförkyld och låg med feber igår natt....

tjing!

Inga kommentarer: